Feedback
真實見證
用家真實見證, 讓你看到完美的可能!
BACK

Supreme Laser

#repost @aujoejoe

···

我又去左 @skinworks_hk treatment 喇


是咁的我有時會素顏出街,素到防曬都無搽,其實咁樣係大錯特錯,素極都一定要記得搽防曬用品的!所以我面上有好多雀斑… 上次做完無針埋線治療師就建議我試做  Supreme laser facial  Cryo 保濕導入。大概6年前都有試過打斑,但果陣技術仲係會結焦,同埋可能我受唔到,做完就起紅點,買左package 都無做完…


今次試做哩個 Supreme Laser 唔會結焦,有少少微紅但即刻可以化妝。第二日會覺得雀斑好似明顯左,但唔洗驚係正常的,d斑係要喺深層浮上黎,慢慢就會散開,直至無為止。除此之外哩個laser 仲可以除面毛,上妝即時白滑左。 圖二係第二朝剛訓醒影的,哇有自然光透出黎真係唔知幾耐無試過…除左覺得白淨左毛孔真係收細左好多,所以先會有透光嘅效果。但細心睇雀斑都其實仲有,好老實話俾大家聽要做多幾次先去得哂。但總結來說,對於面部暗啞和想去斑的親們是值得推薦的~一次效果都已經很明顯!